Vodopad Kravica od danas ima novu web stranicu. Naziv i domena su ostali isti (www.kravica.ba), ali dizajn i struktura su potpuno izmijenjeni, zbog čega posjetitelji mogu sve informacije pronaći brže i učinkovitije, navode iz „JP Parkovi d.o.o. Ljubuški“.
Redizajnirana web stranica je dio aktivne digitalne strategije kojom se želi poboljšati digitalno prisustvo lokaliteta „Vodopad Kravica“, ali i ostvariti bolja suradnja s lokalnom zajednicom. U tom kontekstu uz samu web stranicu, za koju je zaslužna ljubuška digitalna agencija „Convoco“ i koja je temelj nove digitalne strategije, „Vodopad Kravica“ možete pronaći na Facebook-u i Instagram-u, a uskoro i putem mobilne aplikacije za iOS i Android uređaje.
Budući da je lokalitet „vodopad Kravica“ kao turistička destinacija već afirmiran, web stranica www.kravica.ba ima jako dobar potencijal da svjetskom turističkom tržištu prikaže i sve ostale prirodne ali i kulturno-povijesne zanimljivosti grada Ljubuškog. Poradi toga, sadržaj koji stranica prikazuje obuhvaća sve zanimljivosti u gradu i njegovoj okolici te sve aktivnosti koje mogu biti zanimljive budućim posjetiteljima.
Internet stranica će biti višejezična, a radi opširnog sadržaja prijevod je u tijeku, čime JP Parkovi d.o.o. Ljubuški želi korištenje web stranice omogućiti što većem broju ljudi.
Izuzetno smo zadovoljni što je naša nova web stranica zaživjela, zajedno s društvenim mrežama i skorašnjom mobilnom aplikacijom, te se nadamo da će svim posjetiteljima biti od iznimne pomoći dok planiraju budući posjet ovoj „oazi u kamenu“. Također ističem da će i nama biti od pomoći statistički podatci i uvidi koje ćemo dobiti, što će, sigurni smo, rezultirati boljim budućim marketinškim aktivnostima.“ – ističe Nikica Vučić, VD direktor JP Parkovi Ljubuški.